Eğitimde yeni işbirliği: Tasarım beceri atölyeleri
Yükleniyor...
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Ocak ayı, eğitim döneminin son sınavlarının hareketli günleriyle sona erdi. Şubat ortasından itibaren sevgili gençlerimizi yeni bir dönem bekliyor. Öğrencilerimizin nice başarıya imza atacağı Bahar Dönemi'nin sağlıklı ve mutlu geçmesini diliyorum. Geride bıraktığımız ay, eğitimde yeni işbirliklerine de fırsatyarattı. Millî Eğitim Bakanlığının 2023 Eğitim Vizyonu çerçevesinde, okullarda Tasarım Beceri Atölyeleri kurulması için üniversitelerin Millî Eğitim Bakanlığı okulları ile işbirliği yapması noktasında biz de Maltepe Üniversitesi olarak çalışmalarımızı başlattık. Bu akademik işbirliğinin son derece önemli ve hassas bir konu olduğunu vurgulamak isterim. 2023 Eğitim Vizyonu'nda da görmekteyiz ki; "eğitim sistemleri, içinden çıktığı medeniyetler kadar, evrensel insanlık değerleriyle de harmanlanırlar.” Merkezine "insan”ı alan çerçevede yeni nesilleri "yaparak öğrenme"ye teşvik eden Tasarım Beceri Atölyeleri, memleketimiz için kritik önemdedir. Bu işbirliğiyle üniversitemiz; 2 ortaokul ve 1 ilkokul olmak üzere 3 okulumuza destek vermek üzere yola çıkmıştır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Eğitim, İşbirliği, Tasarım, Beceri, Atölye, Tasarım beceri atölyesi, Doğa
Kaynak
Ad-HOC
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
1
Sayı
11
Künye
Karasar, Ş. (2020). Eğitimde yeni işbirliği: tasarım beceri atölyeleri. Ad-HOC. 1(11), s. 1-1.