4-6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

dc.contributor.authorDal, Rabiyanur
dc.contributor.authorAlagöz, Hazal
dc.contributor.authorDemir, Serkan
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:30Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:30Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu araştırmanın amacı 4- 6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Yöntem: Tarama modelinde genellikle kullanılan tekniklerden biri olan survey (anket) tekniği kullanıldığı bu araştırmanın çalışma grubunu İstanbul ilinde yer alan 4-6 yaş çocukları özel bir anaokuluna devam eden 90 veli oluşturmaktadır. Araştırmada veriler Erol ve İvrendi (2018) tarafından hazırlanan 4-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri Ölçeği ile elde edilmiştir. Ölçek dikkat, çalışma belleği, engelleyici kontrol–duygu ve engelleyici kontrol–davranış olmak üzere 4 faktörden oluşmaktadır.en_US
dc.identifier.citationDal, R., Alagöz, H. ve Demir, S. (2019). 4-6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/731
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06201
dc.subjectÖz düzenlemeen_US
dc.subjectOkul öncesi dönemen_US
dc.subjectVelien_US
dc.subjectÇocuken_US
dc.title4-6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar