Dinamik bulanıklığı çözer mi?
Yükleniyor...
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Sanki çamaşır ya da bulaşık deterjanı kirve leke çözücüsü gibi bir başlık değil mi sizce? Ama aslında pazarlama alanında çalışanlarve yönetici pozisyonunda olanlar bilirler ki çevresel yapıda ekonomik bir kriz, müşterinin farklı rakibe gitmesi ya da politik bazı olaylar gibi faktörler aslında pazarı olabildiğince bulanıklaştırıp ileriye bakıştaki netliği ortadan kaldırır. Esasen bulanıklık açık seçik ve net olmayan ya da niteliği tam olarak anlaşılmayanı da betimliyor...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Dinamiklik, Bulanıklık, Gelecek, Pazar dinamiği, Vaat edilmiş liman, Müşteri memnuniyeti, Yapay zeka
Kaynak
Ad-HOC
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
1
Sayı
9
Künye
Telli, G. (2019). Dinamik bulanıklığı çözer mi. Ad-HOC. 1(9), s. 58-59.