Sivil havacılık sektöründe müşteri eğilimlerini etkileyebilecek faktörler

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Bu araştırma sivil havacılıktaki hizmet faktörlerinin havayolu müşterilerinin eğilimlerine olan etkisini ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın başında 50 kişi ile pilot çalışma yapılmıştır. Bu takiben 420 kişi ile araştırma sürdürülerek 23 adet anket analiz dışı bırakılmış, geriye kalan 397 anket ise çalışmanın amacına uygun olduğundan analize dâhil edilmemiştir.
This research was conducted in order to demonstrate the influence of sevice factors in civil avitation on the behavioral intentions of airline customers. A pilot study was conducted with 50 people at the beginning of the research. Following this, the survey was continued with 420 people and 23 questionnaires werw found suitable and included in the analysis.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Havayolu, Havacılık, Pazarlama, Kalite, Müşteri, İmaj, Airline, Aviation, Marketing, Quality, Customer, Image

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kaya, L. (2018). Sivil havacılık sektöründe müşteri eğilimlerini etkileyebilecek faktörler (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.