Metaverse ve Yapay Zeka- Medya, Oyun, Alışveriş, Eğlence, Teknoloji, İletişim

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2024

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Nobel Bilimsel Eserler

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Metaverse nedir, nereden çıktı? Metaverse'e Türkiye hazır mı? Metaverse'e geçmek için ne gerekli? Dünyada hangi ülkeler metaverse'a geçti? Metaverse çağında günümüzdeki kaç meslek ortadan kalkacak, şu anda bilmediğimiz kaç yeni meslek hayatımıza girecek? Metaverse, oyun, eğlence, e-ticareti geliştirmek için ortaya atılmış bir meta mıdır? Metaverse'ü hızlandırmak ve insanları ev hapsetmek için corona virüsü mü ürettiler? Metaverse, hayatımızda olumlu ve olumsuz neyi değiştirecek? Metaverse'teki anlaşmazlıkları çözecek olan metaverse hukukçuları nasıl yetişecek? Metaverse, medyayı nasıl etkileyecek? Metaverse'le dünya sanal bir evrene mi geçiyor? Metaverse, birilerinin bahsettiği gibi tehlikeli midir? Metaverse'te block chain nedir? NFT nedir, nasıl üretilir ve satın alınır? Metaverse'te Ayasofya, Eyfel Kulesi, ABD Özgürlük Anıtı, arsa, bina nasıl satın alınır Metaverse'te cinsel taciz olur mu, oldu mu? Yapay zekâ nedir, iyi ve kötü yanları nedir? Yapay zekâ insanlığa nasıl hizmet edecek? Yapay zekâ ile yabancı dil bilme sorunu ortadan kalkacak mı? Yapay zekâ iyi ellerde şifa, kötü ellerde ölüm mü saçacak? Yapay zekâ ölümcül virüs üretebilir mi? Yapay zekâ, insanlığın sonunu mu getirecek? Yapay zekâyla robot asker yapılabilir mi? Yapay zekâ kadın CEO ve haber sunucuları kimlerdir? Yapay zekâ; ahlaki ve dinî açıdan nasıl değerlendirilir? Metaverse ve Yapay zekâ sebebiyle dünyada kaç milyon kişi işini kaybedecek? Dark web ve deep fake nedir?

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Yapay Zeka, Metaverse, Oyun, Eğlence, Teknoloji, Alışveriş

Kaynak

Metaverse ve Yapay Zeka- Medya, Oyun, Alışveriş, Eğlence, Teknoloji, İletişim

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Çelik, K. (2024). Metaverse ve Yapay Zeka-Medya, Oyun, Alışveriş, Eğlence, Teknoloji, İletişim, Nobel Bilimsel Eserler, 2.Baskı, s.s. 170.