Yazar "Sollmann, Ulrich" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Beden yönetimi: beden dili, biyoenerjetik, stresle başa çıkma(T.C. Maltepe Üniversitesi, 2020) Sollmann, Ulrich; Ören, Tuğçe; Karasar, Şahin; Atabey, Ayşen; Eryılmaz, Enise; Tunçel, Rüya; Ağca, Semanur; Neydim, NecdetBugün bir şirketin piyasa ekonomisindeki başarı kontrolü ve politik strateji kontrolü çalkantılı gelişmeye tâbi olduğundan ve çoğu zaman sınırlarına ulaştığından zamanla daha sık ve önemli bağlamlarda görülür. Daha önce hiç olmadığı kadar çok veriye sahip olmamıza rağmen iş dünyasının geleceği belirsizleşiyor. İş dünyası ve toplum hızla muazzam değişimler geçiriyor. Geçmişte başarılı olan şirket hedefleri, yöneticiler, organizasyon yapıları, ürünler, değerler ve normlar gelecekte bir engel bile olabilir. Diğer şeylerin yanı sıra patlayıcı etkisi olan gerilimli alanlar, iç çatışmalar, krizler, çelişkiler, küreselleşme genellikle verimlilik açısından esneklik ve yaratıcılık açısından gelişim şansını barındırır.Yayın Body psychotherapy training at university level–piloting a novel integrated master’s programme(Taylor&Francis Group, 2023) Röhricht, Frank; Bademci, H. Özden; Eckert, Amara; Grassmann, Herbert; Joki?, Biljana; Papadopoulos, Nina; Sollmann, Ulrich; Stupiggia, MaurizioOver the course of the last decade a growing number of clinical trials have been conducted to evaluate and demonstrate the efficacy and clinical utility of body psychotherapy for various mental health problems. The statutory provider landscape for psychological therapies does however rarely provide these therapies for patients; several factors have been identified for this mismatch and among those the lack of university-accredited academic training schemes constitutes a major limitation for wider dissemination and implementation within highly regulated health care systems. This paper explores an innovative pilot to establish a master’s programme in clinical psychology with a focus on embodiment in Turkey/Istanbul. The curriculum represents an integration of perspectives from various body psychotherapy schools. Findings of the pilot are encouraging and may serve as a template for the development of similar schemes with support from professional bodies such as the European and United States associations of body psychotherapy.