Yazar "Saysel, Atilla Emre" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Dijital pazarlama stratejileri / Digital marketing strategies(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018) Saysel, Atilla Emre; Aksoylu, EsraÇalışmanın amacı son yıllarda oldukça popülerleşen dijital pazarlama kavramını ve stratejilerini açıklamak ve dijital pazarlamanın tüketicinin satın alma davranışlarına etki etmekte ne derece önemli olduğuna dikkat çekmektir. İlk bölümde genel olarak dijital pazarlamanın tanımı ve içeriklerinden bahsedilip, dijital pazarlamanın önemli stratejilerinden olan arama motoru optimizasyonu yani SEO’ ya yer verilmiştir. Ardından ikinci bölümde sosyal medya pazarlaması açıklanmış, geleneksel pazarlama ile arasındaki farklar irdelenmiş ve örnekler verilmiştir. Üçüncü bölümde ise içerik pazarlama, Google AdWords reklamları ve diğer dijital pazarlama stratejilerine değinilmiştir. İnternete erişimin kolaylaşması ve özellikle mobil cihazlarında yaşanan devrim sonrası firmalar artık dijital ortamda billboard veya televizyon benzeri araçlara göre istedikleri müşteri kitlesine daha rahat ulaşabilmektedirler. Ancak bu hedef kitleye ulaşabilmek için düzgün ve özenli bir dijital pazarlama stratejisi uygulanması gerekmektedir. Dijital pazarlamanın içerisindeki önemli unsurların arasında sosyal medya pazarlaması, Google Adwords reklamları, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), içerik pazarlaması, kullanıcılara toplu olarak atılan mailler ve hatta SMS’ ler bulunmaktadır. Bu çalışmada da bu unsurlar üzerinde durulup tüketiciyi harekete geçirmekte hangilerinin nasıl roller üstlendiklerine dikkat çekilmiştir.