G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması
Küçük Resim Yok
Tarih
2001
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bu araştırmanın amacı G.Ü. Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin ihtiyaç ve sorunlarını karşılaştırarak ortaya koymaktır. Öğrencilerin problemleri genel olarak ve problem alanlarına göre karşılaştırılmış ve bazı değişkenler açısından incelenmiştir. Bu değişkenler: cinsiyet, yaş, anne ve babanın eğitim düzeyi, ailenin gelir düzeyi, sınıf ve akademik başarı düzeyIeridir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
İlköğretim fen bilgisi öğretmenliği öğrencileri, Öğrenci problemleri
Kaynak
Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ercan, L. ve Tertemiz, N. (2001). G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (463-467 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.