Çocukların oyuncakları: uyaran fazlalığı doyuran azlığı

dc.contributor.authorGüney, Aslı
dc.contributor.authorKaya, Elif
dc.contributor.authorBıdı, Kübra
dc.contributor.authorGündüz, Kübra
dc.contributor.authorAltın, Ümüt
dc.contributor.authorCeylan, Şehnaz
dc.date.accessioned2024-07-12T20:33:06Z
dc.date.available2024-07-12T20:33:06Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractGiriş: Çocuk oyuncaklar aracılığıyla paylaşma, yardımlaşma, işbirliği gibi sosyal alana ilişkin becerilerini geliştirmekte, mutluluk, üzüntü, kızgınlık gibi duygularını rahat bir şekilde ifade etme olanağı bulmaktadır (Canlı, 214: 27). Oyuncaklar, çocukların oyun yönelimleri ve oyunun teması ile yakın ilişkisi bulunmaktadır (Kim, 2002). En iyi oyuncağın çocuğun sadece bir kez oynayıp bıraktığı değil sürekli oynamak isteyeceği, oynadığı süreçte ona haz veren oyuncak olduğu söylenmektedir (Egemen ve diğ. 2004: 40).en_US
dc.identifier.citationGüney, A., Kaya, E., Bıdı, K., Gündüz, K., Altın, Ü., Ceylan, Ş. (2019). Çocukların oyuncakları: uyaran fazlalığı doyuran azlığı. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/824
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06294
dc.subjectOyuncaken_US
dc.subjectDoyumsuzluken_US
dc.subjectDuyarsızlıken_US
dc.subjectGelişimen_US
dc.titleÇocukların oyuncakları: uyaran fazlalığı doyuran azlığıen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar