DİJİTALLEŞMENİN TİCARETE VE EKONOMİYE ETKİSİ

dc.contributor.authorTaşel, Fulya
dc.date.accessioned2024-07-12T22:04:12Z
dc.date.available2024-07-12T22:04:12Z
dc.date.issued2020en_US
dc.description.abstractDijitalleşmenin giderek artması ve özellikle bilişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler artık birçok faaliyetin dijital ortamlarda gerçekleşmesine neden olmaya başlamıştır. Geleneksel alışveriş alışkanlıkları yerini her geçen gün farklı inovatif yaklaşımların ortaya çıktığı dijital ortamlara bırakmaya başlamıştır. Günümüzde tüketiciler özellikle dijital teknolojilerin giderek yaygınlaşmasıyla birlikte birçok alternatif içerisinden istedikleri özellikteki ürünü en hızlı şekilde karşılaştırma ve seçme olanağına sahiptirler. Bu durum hem ulusal hem uluslararası işletmeleri daha rekabetçi bir ortamda faaliyet göstermelerine neden olmaktadır. Bu nedenle dijitalleşmenin hem ekonomiye hem de ticarete yansımaları büyük önem arz etmektedir. Özellikle günümüzde yaşanan küresel salgınlar gibi unsurların yaşanması işletmeleri müşterilerine ulaşabilmek için dijital teknolojilerden yaralanmanın gerekliliğini farklı bir boyutta gereksinim duymalarını sağlamıştır.en_US
dc.identifier.doi10.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2.127-137
dc.identifier.endpage137en_US
dc.identifier.issn2147-8082
dc.identifier.issn2651-5393
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage127en_US
dc.identifier.trdizinid419534en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2.127-137
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/419534
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/9595
dc.identifier.volume8en_US
dc.indekslendigikaynakTR-Dizin
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofBeykoz Akademi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY04891
dc.titleDİJİTALLEŞMENİN TİCARETE VE EKONOMİYE ETKİSİen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar