Procedure for the management of distribution routes in the “Tínıma” Brewery of Camagüey, Cuba
Tarih
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
Özet
The design of distribution routes for the transport of products is a factor that increases the level of customer’s service and directly influence on good results in organizations, since it involves indicators such as: the travelled distance, transportation costs, and fuel consumption, which contribute to a more rational use of means of transport and available resources. The decision making process in the optimization process of transport, in many occasions, has been based solely on the subjectivity and experience of the members and managers of the organizations.
Ürünlerin taşınması için dağıtım yollarının tasarımı, müşterinin hizmet seviyesini artıran ve kuruluşlardaki iyi sonuçları doğrudan etkileyen bir faktördür. Çünkü bu faktör bazı göstergeler içermektedir. Bu göstergeler; kat edilmiş yol mesafesi, ulaştırma maliyeti ve yakıt tüketimidir. Taşımacılığın optimizasyon sürecindeki karar alma süreci, çoğu zaman, yalnızca kuruluşların üyelerinin ve yöneticilerinin öznelliğine ve deneyimine dayanmaktadır.