Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kalender, Hatice" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Availability and importance of the physical education and body building courses in emergency assistance program curriculum in Turkey
    (Üsküdar Üniversitesi, 2019) Kalender, Hatice; İnam, Özen
    Acil yardım ders içeriğinde beden eğitimi ve vücut geliştirme ile ilgili kursların eklenmesi önemliliği üzerine bir poster sunumu
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Meslek Yüksekokulu Sağlık Programı Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Bireysel Yenilikçilik Düzeylerini Etkileyen Faktörler
    (2022) Kalender, Hatice; Göktaş, Sonay; Kubat Bakır, Gizem
    Amaç: İlk ve acil yardım, tıbbı görüntüleme teknikleri ve anestezi programlarındaki öğrencilerin bireysel yenilikçilik düzeylerini ve etkileyen faktörlerini belirlemektir. Gereç ve Yöntemler: Araştırma tanımlayıcı olarak İstanbul'da bir vakıf üniversitenin ilk ve acil yardım, tıbbı görüntüleme teknikleri ve anestezi programlarında öğrenim gören, araştırmaya katılmayı kabul eden 188 öğrenci ile Öğrenci Bilgi Formu, Bireysel Yenilikçilik Ölçeği kullanılarak toplandı. Araştırma 07.01.2019–14.01.2019 tarihleri arasında gerçekleştirildi. Veriler bilgisayarda SPSS 16.0 paket programı kullanılarak analiz edildi. Bulgular: Öğrencilerin yaş ortalamaları 19,24±0,91, %70,7'sinin kadın, %81,4'ünün çalışmadığı, %53,7'sinin sağlık meslek lisesi mezunu olduğu, %38,8'inin 2,6 ila 3 arasında GANO sahip olduğu, %3,2'sinin bireysel yenilikçilik hakkında eğitim almadığı görüldü. Öğrencilerin bireysel yenilikçilik puan ortalamasının 90,9±10.06 olduğu ve öğrencilerin %95,7’si“yenilikçi” düzeyde, %4,3’ü ise “Öncü” düzeyde değerlendirildi. Sonuç: Meslek yüksekokulu sağlık programı öğrencilerinin yenilikçilik düzeyinin yüksek olduğu saptandı. Öğrencilerin sosyo-demografik özelliklerinin bireysel yenilikçilik düzeyleri üzerinde etkisi olmadığı görüldü.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim