Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Çelik, Tuğçe Gökcem" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Sınıf öğretmeni adayları ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretmenlerinden beklentileri
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) Akgök, Tuğba; Çelik, Tuğçe Gökcem; Yürük, Melek; Cabi, Emine
    Amaç: Okul öncesi dönemden ilkokula geçiş süreci; çocuk, aile ve öğretmen açısından eğitimde önemli bir basamaktır. Okul öncesi eğitim döneminde tüm gelişim alanlarını tamamlamış olan çocukların, İlköğretime daha uyumlu ve bu süreçte desteklenmiş olarak hazır bulunmaları beklenmektedir. Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin deneyim süreçleri dikkate alınarak okul öncesi öğretmenlerine ilişkin beklentilerine ilişkin görüşleri analiz edilerek, okul öncesi eğitim ile sınıf öğretmenleri arasındaki bağın güçlendirilmesine yönelik önerilerde bulunmaktır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim