Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz?
Yükleniyor...
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Müşterinin başarısı; bir sorunun çözülmesi, müşteriye yol gösterilmesi, uygulama noktalarında müşteriyle birlikte pratik çözümler geliştirme, müşterinin beklentilerinin ele alınıp yaratıcı öneriler veya süreçler oluşturulması, hız, müşteri etkileşimlerinde isabetlilik, müşteriye sunulan çözümlerde doğruluk oranlarında artış, işbirliğiyle yeni tarz ve teknikler geliştirme, diğerlerine tavsiye olarak ilk akla gelenler. Yani müşterinin tarafında onu tatmin edecek, şirketle müşteri etkileşimini sürdürecek ve olumlu kılacak konular...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Müşteri, Yönetici, Müşteri başarı yöneticisi, İş dünyası, Dijitalleşme, Dijital dönüşüm
Kaynak
Ad-HOC
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
2
Sayı
17
Künye
Telli, G. (2020). Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz. Ad-HOC. 2(17), s. 88-89.